Prekių grąžinimas

Jei įsigyta prekė Jums netiko ar nepatiko, ją galite grąžinti arba pakeisti kita preke. Kokybiškas, nenaudotas prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo siuntos gavimo dienos (pristatymo išlaidos nėra grąžinamos).

Norėdami grąžinti prekę ar ją pakeisti kita, užpildykite šią Prekių grąžinimo formą (duomenų pildymui naudokite savo paskutinio pirkimo informaciją).

 

GRĄŽINIMO BŪDAI IR KAINOS

  • Prekių grąžinimas į Mūsų parduotuves - nemokamas
  • Prekių grąžinimas “VENIPAK” kurjeriu - 2,50 Eur.
  • Prekių grąžinimas į “OMNIVA” paštomatą - 2,99 Eur.

 

Prekių grąžinimas į mūsų parduotuves

Užpildykite Prekių grąžinimo formą

SVARBU! Grąžinant prekes į Mūsų parduotuves, būtina pateikti Prekių grąžinimo Nr., kurį atsiųsime Jūsų nurodytu el. paštu po prekių grąžinimo formos užpildymo.

Grąžinama prekė turi būti:

  • tos pačios komplektacijos, originalioje ir nesugadintoje pakuotėje, kokia buvo Pirkėjo gauta;
  • tvarkingai supakuota, pridedant sąskaitą-faktūrą arba jos kopiją;
  • įdėta į papildomą apsauginę (skirtą transportavimui) pakuotę (pvz. dėžutę ar apsauginį voką). Rekomenduojama grąžinti toje pačioje siuntoje kaip ir buvo gauta.

Už prekes, grąžinamas į mūsų parduotuves, gryni pinigai nėra išduodami. Pinigai bus pervesti į Pirkėjo nurodytą sąskaitą kaip įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo grąžinamų prekių gavimo.

 

Prekių grąžinimas “VENIPAK” kurjeriu

Užpildykite Prekių grąžinimo formą

“Venipak” siuntos paėmimo ir pervežimo paslauga - 2,50 Eur.

PASLAUGOS KAINA BUS IŠSKAIČIUOTA IŠ GRĄŽINAMOS PINIGŲ SUMOS.

  • Grąžinamas prekes supakuokite ir paruoškite siuntimui, pridedant sąskaitą-faktūrą arba jos kopiją.
  • El.  laišku atsiųsime siuntos lipduką, kurį reikės atsispausdinti ir užklijuoti ant išorinės siuntos pakuotės. Jei neturite galimybės atsispausdinti siuntos lipduko, pildant Prekių grąžinimo formą, galite pasirinkti lipduko pristatymo paslaugą kurjeriu (paslaugos kaina 1 Eur. Ji bus išskaičiuota iš grąžinamos pinigų sumos).
  • Po prekių grąžinimo patvirtinimo el. laišku, sekančią darbo dieną “Venipak” kurjeris atvyks paimti siuntos Jūsų nurodytu adresu.
  • Prieš atvažiuodamas paimti siuntos, kurjeris informuos Jus telefonu.

GRĄŽINAMA PREKĖ TURI BŪTI:

  • tvarkingai supakuota ir tos pačios komplektacijos, originalioje ir nesugadintoje pakuotėje, kokia buvo Pirkėjo gauta;
  • įdėta į papildomą apsauginę (skirtą transportavimui) pakuotę (pvz. dėžutę ar apsauginį voką). Rekomenduojama grąžinti toje pačioje siuntoje kaip ir buvo gauta.

SVARBU! Kol siunta iš pirkėjo keliauja mums, už siuntos saugumą atsako siuntėjas, todėl prašome prekę (-es) supakuoti atitinkamai saugiai.

Pinigai už grąžinamas prekes bus pervesti į Jūsų nurodytą sąskaitą kaip įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių gavimo.

 

Prekių grąžinimas į “OMNIVA” paštomatą

  • Siuntos grąžinimas naudojantis “Omniva” paštomatu – 2,99 Eur.

PASLAUGOS KAINA BUS IŠSKAIČIUOTA IŠ GRĄŽINAMOS PINIGŲ SUMOS.

  • Užpildykite Prekių grąžinimo formą.
  • Grąžinamas prekes supakuokite ir paruoškite siuntimui, pridedant sąskaitą-faktūrą arba jos kopiją.
  • Patvirtinimas dėl prekių grąžinimo naudojantis “Omniva” paštomatu, Jums bus išsiųstas el. laišku.
  • SMS pranešimu gausite siuntos grąžinimo kodą, skirtą “Omniva” paštomato durelių atidarymui.

Kaip grąžinti prekes į paštomatą?

  • Suruoštą siuntą nuneškite į pasirinktą “Omniva” paštomatą.
  • Palietę paštomato ekraną, pasirinkite funkciją „Grąžinti siuntą“.
  • Ekrane įveskite SMS pranešimu gautą grąžinimo kodą.
  • Ant pakuotės užklijuokite paštomato atspausdintą siuntos lipduką. Jį rasite skyriuje po mokėjimo terminalu.
  • Įdėkite pakuotę į atsidariusį skyrių, uždarykite dureles ir spustelėję ekrane atsiradusį „Patvirtinti“ mygtuką, patvirtinkite pakuotės perdavimą.
  • Rekomenduojame atsispausdinti kvitą.

Patalpinus siuntą “Omniva” paštomate, už grąžinimą mokėti nereikės. Grąžinimo mokestis bus nuskaičiuotas nuo grąžinamų prekių sumos.

Jeigu atliekant grąžinimą paštomatas neatspausdino adreso kortelės, ne bėda – dėkite siuntą į atsidariusį paštomato skyrelį be adreso kortelės, o siuntos paimti atvykęs “Omniva” darbuotojas, užklijuos Jūsų siuntai skirtą lipduką.

GRĄŽINAMA PREKĖ TURI BŪTI:

  • tvarkingai supakuota ir tos pačios komplektacijos, originalioje ir nesugadintoje pakuotėje, kokia buvo Pirkėjo gauta;
  • įdėta į papildomą apsauginę (skirtą transportavimui) pakuotę (pvz. dėžutę ar apsauginį voką). Rekomenduojama grąžinti toje pačioje siuntoje, kaip ir buvo gauta.

SVARBU! Kol siunta iš pirkėjo keliauja mums, už siuntos saugumą atsako siuntėjas, todėl prašome prekę (-es) supakuoti atitinkamai saugiai. 

Pinigai už grąžinamas prekes bus pervesti į Jūsų nurodytą sąskaitą kaip įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių gavimo

PREKIŲ KEITIMAS

Prekių keitimas vyksta panašia tvarka kaip ir “Prekių grąžinimas”. Keičiamas prekes galite grąžinti Jums patogiu būdu:

  • Į Mūsų parduotuves - nemokamai
  • i“VENIPAK” kurjeris - nemokamai.
  • “OMNIVA” paštomatas - 2,99 Eur. (paslaugos kaina bus išskaičiuota iš grąžinamų prekių sumos)

Prekių keitimo tvarka

  • Užpildykite Prekių grąžinimo formą ir varnele pažymėkite “Prekės grąžinimas” (pastabose nurodote, kad prekę norite keisti kita ir nurodykite prekės keitimo priežastį).
  • Po grąžinimo patvirtinimo el. laišku, atlikite naujos prekės pirkimą.
  • Po naujo užsakymo apmokėjimo ir po grąžinamos prekės gavimo į sandėlį, pinigus grąžinsime į Jūsų nurodytą sąskaitą kaip įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekės gavimo.

 

BROKUOTA PREKĖ

Brokuotos prekės grąžinimas arba jos keitimas vyksta panašia tvarka kaip ir “Prekių grąžinimas”. Brokuotą prekę galite grąžinti Jums patogiu būdu:

  • Į Mūsų parduotuves - nemokamai
  • “VENIPAK” kurjeris - nemokamai.
  • “OMNIVA” paštomatas - nemokamai.

Brokuotos prekės grąžinimo / keitimo tvarka

  • Užpildykite Prekių grąžinimo formą ir varnele pažymėkite “Prekės brokas” (pastabose aprašykite broko požymius).
  • Jei brokas yra vizualiai matomas, pridėkite keletą kokybiškų nuotraukų kuriose aiškiai matytųsi prekės defektai.
  • Atsakymą dėl prekės broko įvertinimo ir tolimesnių veiksmų gausite el. paštu kaip įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip per 3 darbo dienas.
  • Po prekės gavimo į sandėlį, galutinį atsakymą dėl broko keitimo ar pinigų grąžinimo pateiksime el. paštu kaip įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo prekės gavimo.

Pinigų grąžinimo atveju, pinigai bus pervesti į Jūsų nurodytą sąskaitą kaip įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių gavimo.