D.U.K.
Dažnai užduodami klausimai. Noriu paklausti apie:
Prekių užsakymas ir atsiskaitymas
Kaip žinoti, kad prekės užsakytos ir užsakymas vykdomas?
Apie prekės užsakymą ir apie planuojamą siuntos pristatymo terminą pirkėją informuojame pranešimu, siunčiamu pirkėjo nurodytu el. paštu. Jei negavote užsakymo patvirtinimo, pildydami galbūt neteisingai nurodėte savo el. pašto adresą. Taip pat el. laiškas galėjo būti priskirtas šlamšto ar reklamos kategorijoms. Patikrinkite šiuos aplankus savo el. pašto dėžutėje.
Negavus užsakymo patvirtinimo, informuokite mus telefonu +370 700 88770 arba el. paštu imperija@imperija.lt. Mes patikrinsime jūsų užsakymo būseną ir naujai atsiųsime užsakymo patvirtinimą.
Kaip sumokėti už prekes?
Už prekes galite sumokėti:
- Elektronine bankininkyste (Swedbank, SEB, Luminor, Nordea, Citadele ir kt.)
- Grynais pinigais arba bankine kortele prekes pristačiusiam kurjeriui.
- Paprastu bankiniu pavedimu į vieną iš mūsų sąskaitų (prieinamas tik juridiniams asmenims).
- Bankine kortele, atsiimant prekes „Omniva” paštomate.
Išsamiau apie tai skaitykite skiltyje „Saugus pirkimas“.
Nepavyko apmokėti. Ką daryti?
Jei pasirinkote užsakymo apmokėjimą el. bankininkyste, bet taip apmokėti jums nepavyko, susisiekite su mumis ir praneškite apie tai. Atsiųsime jums išankstinio mokėjimo sąskaitą pagal kurią galėsite padaryti bankinį pavedimą.
Susisiekti galite telefonu +370 700 88770 arba rašykite mums el. paštu imperija@imperija.lt ir mes Jums atsakysime per 1 darbo dieną.
Ar galiu atšaukti pateiktą užsakymą?
Užsakymas pradedamas vykdyti iškart po jo pateikimo, tačiau jei užsakymas dar neišsiųstas, jį galima atšaukti paskambinus mums telefonu +370 700 88770. Jei siunta jau perduota kurjeriams, užsakymo atšaukti nebus galima.
Ar galiu pakeisti pateiktą užsakymą?
Remiantis Internetinės parduotuvės taisyklėmis, mes negalime keisti jau pateiktų užsakymų. Neapmokėjus, užsakymas bus anuliuotas.
Pristatymas
Kokie yra pristatymo būdai?
- Internetu užsakytas ir apmokėtas prekes galite atsiimti mūsų parduotuvėse: Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje.
- Jūsų nurodytu adresu prekes pristatys „Venipak” kurjerių tarnyba.
- Prekių pristatymas į „Venipak”/”LP Express” paštomatą ar atsiėmimo punktą.
- Prekių pristatymas į „Omniva” paštomatą.
Jeigu užsakėte daugiau nei vieną prekę, užsakymas gali būti pristatytas skirtingomis siuntomis. Papildomas pristatymo mokestis dviguboms ar daugiau siuntų nėra taikomas.
Išsamiau apie tai skaitykite skiltyje “Prekių pristatymas”
Kada gausiu savo užsakymą?
Prekių pristatymo terminai yra nurodomi prie kiekvienos prekės aprašymo.
Mes įsipareigojame dėti visas pastangas, kad jūsų išsirinkta prekė būtų pristatyta kaip įmanoma greičiau, todėl pirkdami mūsų el. parduotuvėje prekes, kurių pristatymo terminas nurodytas 1-2 d. d., 99% atvejų šias prekes gausite per 1-2 darbo dienas.
Pasirinkus prekių atsiėmimą vienoje mūsų parduotuvių, pristatymo terminas gali prailgėti papildomai iki dviejų darbo dienų.
Išsamiau apie tai skaitykite skiltyje “Prekių pristatymas”
Ar prekių atsiėmimas parduotuvėje mokamas?
Užsakytas prekes (išskyrus didelių gabaritų ar didelio svorio) NEMOKAMAI galite atsiimti jūsų pasirinktoje parduotuvėje tik iš anksto už jas apmokėjus. Prekes išsiųsime po apmokėjimo gavimo.
Išsamiau apie tai skaitykite skiltyje “Prekių pristatymas”
Kiek kainuos stambiagabaritės prekės pristatymas?
Didelių matmenų ar didelio svorio prekes pristatys DPD kurjeris (nepriklausomai, jei pirkėjas buvo pasirinkęs prekių pristatymą Venipak kurjeriu) pagal tuo metu galiojančias pristatymo kainas.
Išsamiau apie tai skaitykite skiltyje “Prekių pristatymas”
Kiek kainuos stambiagabaritės prekės užnešimas?
Iki 31 kg sveriančios siuntos užnešimo paslauga įeina į pristatymo kainą, kurjeris siuntą užneš iki jūsų durų.
Didelių matmenų ar didesnio nei 31 kg svorio (stambiagabaritės) prekės pristatymo kaina priklauso nuo užsakytos prekės svorio.
Išsamiau apie tai skaitykite skiltyje “Prekių pristatymas”
Prekių ir pinigų grąžinimas
Noriu grąžinti prekę. Ką daryti?
Norėdami grąžinti prekę, užpildykite šią Prekių grąžinimo formą (duomenų pildymui naudokite informaciją, kurią suvedėte grąžinamos prekės pirkimo metu).
Išsamiau apie tai skaitykite skiltyje “Prekių grąžinimas”
Kokie grąžinimo būdai ir kainos?
Grąžinimo formos pildymo metu galėsite pasirinkti jums patogiausią prekių grąžinimo būdą:
- Grąžinimas mūsų parduotuvėje.
- Grąžinimas naudojantis kurjerių tarnyba.
- Grąžinimas naudojantis „Omniva” paštomatu.
Išsamiau apie tai skaitykite skiltyje “Prekių grąžinimas”
Gavau brokuotą prekę. Ar už grąžinimą turėsiu mokėti?
Brokuotos prekės grąžinimas nemokamas. Prekę galite grąžinti Jums patogiu būdu:
- Grąžinimas mūsų parduotuvėje.
- Grąžinimas naudojantis kurjerių tarnyba.
- Grąžinimas naudojantis „Omniva” paštomatu.
Išsamiau apie tai skaitykite skiltyje “Prekių grąžinimas”
Kada gausiu pinigus už grąžintas prekes?
Gavus grąžinamą prekę ir įvertinus jos kokybę, pinigus pervesime į jūsų nurodytą sąskaitą kaip įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo - pardavimo sutarties atsisakymą gavimo.
Ar Imperija prekėms taikoma garantija?
Visoms mūsų parduodamoms prekėms yra suteikiama garantija. Gamintojo suteikiamas garantinis laikotarpis nurodomas prekės aprašyme, o jeigu jo nėra, prekei galioja 24 mėn. garantija pagal įstatymą. Juridiniams asmenims taikomas 12 mėn. garantinis laikotarpis. Prekėms, parduodamoms su žymėjimu “OUTLET”, suteikiama 12 mėn. garantija.
IMPERIJA klubas
Kas yra IMPERIJA klubas?
IMPERIJA klubas - lojalumo programa skirta pirkėjams, apsiperkantiems internetinėje parduotuvėje http://Imperija.lt
Kokias naudas gauna IMPERIJA klubo nariai?
- Specialios kainos prekėms;
- Pranešimai apie prekių naujienas ir vykdomas akcijas;
- 30 dienų prekių grąžinimo garantija.
Kaip tapti IMPERIJA klubo nariu?
IMPERIJA klubo nariu tapti paprasta, tai nieko nekainuoja. Pirkimo metu tereikia užsiregistruoti, o po registracijos gausite visas klubo nario privilegijas.