Prekių grąžinimas ir garantija
Jei įsigyta prekė Jums netiko ar nepatiko, ją galite grąžinti. Kokybiškas, nesugadintomis pakuotėmis ir nenaudotas prekes galima grąžinti per 14 dienų nuo siuntos gavimo dienos. Gavus grąžinamą prekę ir įvertinus jos kokybę, pinigus (už prekę ir jos pristatymo išlaidas) pervesime į Jūsų nurodytą sąskaitą kaip įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo raštiško pranešimo apie pirkimo - pardavimo sutarties atsisakymą gavimo. Vartotojui grąžinus tik dalį užsakytų prekių, kai pristatymo mokestis užsakymui taikomas vienodas (nepriklausomai nuo kiekio ar svorio), prekių pristatymo išlaidos nėra grąžinamos. Pirkėjams, kurie atlieka užsakymus iki 12 €, ir pasinaudoja užsakymo grąžinimo teise, administravimo mokestis 1,49 € nebus grąžinamas.
Norėdami grąžinti prekę, užpildykite šią Prekių grąžinimo formą (duomenų pildymui naudokite savo paskutinio pirkimo informaciją).
GRĄŽINIMO BŪDAI IR KAINOS
- Prekių grąžinimas į Mūsų parduotuves - nemokamas
- Prekių grąžinimas “VENIPAK” kurjeriu - 2,90 Eur.
- Prekių grąžinimas į “OMNIVA” paštomatą - 2,90 Eur.
Prekių grąžinimas į mūsų parduotuves
Užpildykite Prekių grąžinimo formą
SVARBU! Grąžinant prekes į Mūsų parduotuves, būtina pateikti Prekių grąžinimo Nr., kurį atsiųsime Jūsų nurodytu el. paštu po prekių grąžinimo formos užpildymo.
Grąžinama prekė turi būti:
- tos pačios komplektacijos, originalioje ir nesugadintoje pakuotėje, kokia buvo Pirkėjo gauta;
- tvarkingai supakuota, pridedant sąskaitą-faktūrą arba jos kopiją;
- įdėta į papildomą apsauginę (skirtą transportavimui) pakuotę (pvz. dėžutę ar apsauginį voką). Rekomenduojama grąžinti toje pačioje siuntoje kaip ir buvo gauta.
Už prekes, grąžinamas į mūsų parduotuves, gryni pinigai nėra išduodami. Pinigai bus pervesti į Pirkėjo nurodytą sąskaitą kaip įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo grąžinamų prekių gavimo.
Prekių grąžinimas “VENIPAK” kurjeriu
Užpildykite Prekių grąžinimo formą
“Venipak” siuntos paėmimo ir pervežimo paslauga - 2,90 Eur.
PASLAUGOS KAINA BUS IŠSKAIČIUOTA IŠ GRĄŽINAMOS PINIGŲ SUMOS.
- Grąžinamas prekes supakuokite ir paruoškite siuntimui, pridedant sąskaitą-faktūrą arba jos kopiją.
- El. laišku atsiųsime siuntos lipduką, kurį reikės atsispausdinti ir užklijuoti ant išorinės siuntos pakuotės. Jei neturite galimybės atsispausdinti siuntos lipduko, pildant Prekių grąžinimo formą, galite pasirinkti lipduko pristatymo paslaugą kurjeriu (paslaugos kaina 1 Eur. Ji bus išskaičiuota iš grąžinamos pinigų sumos).
- Po prekių grąžinimo patvirtinimo el. laišku, sekančią darbo dieną “Venipak” kurjeris atvyks paimti siuntos Jūsų nurodytu adresu.
- Prieš atvažiuodamas paimti siuntos, kurjeris informuos Jus telefonu.
GRĄŽINAMA PREKĖ TURI BŪTI:
- tvarkingai supakuota ir tos pačios komplektacijos, originalioje ir nesugadintoje pakuotėje, kokia buvo Pirkėjo gauta;
- įdėta į papildomą apsauginę (skirtą transportavimui) pakuotę (pvz. dėžutę ar apsauginį voką). Rekomenduojama grąžinti toje pačioje siuntoje kaip ir buvo gauta.
Pinigai už grąžinamas prekes bus pervesti į Jūsų nurodytą sąskaitą kaip įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių gavimo.
! SVARBU: kol siunta iš pirkėjo keliauja mums, už siuntos saugumą atsako siuntėjas, todėl prašome prekę (-es) supakuoti atitinkamai saugiai. Jei grąžinamą prekę gausime sudaužytą ar sugadintą, pinigai už ją nebus grąžinami, todėl ypač saugiai supakuokite dūžtančias prekes (stiklas, keramika ir pan.).
Prekių grąžinimas į “OMNIVA” paštomatą
- Siuntos grąžinimas naudojantis “Omniva” paštomatu – 2,90 Eur.
PASLAUGOS KAINA BUS IŠSKAIČIUOTA IŠ GRĄŽINAMOS PINIGŲ SUMOS.
- Užpildykite Prekių grąžinimo formą.
- Grąžinamas prekes supakuokite ir paruoškite siuntimui, pridedant sąskaitą-faktūrą arba jos kopiją.
- Patvirtinimas dėl prekių grąžinimo naudojantis “Omniva” paštomatu, Jums bus išsiųstas el. laišku.
- SMS pranešimu ir el. paštu gausite siuntos grąžinimo kodą, skirtą “Omniva” paštomato durelių atidarymui.
Kaip grąžinti prekes į paštomatą?
- Suruoštą siuntą nuneškite į pasirinktą “Omniva” paštomatą.
- Palietę paštomato ekraną, pasirinkite funkciją „Siųsti siuntą“.
- Ekrane įveskite SMS pranešimu gautą grąžinimo kodą.
- Ant pakuotės užklijuokite paštomato atspausdintą siuntos lipduką. Jį rasite skyriuje po mokėjimo terminalu.
- Įdėkite pakuotę į atsidariusį skyrių, uždarykite dureles ir spustelėję ekrane atsiradusį „Patvirtinti“ mygtuką, patvirtinkite pakuotės perdavimą.
- Rekomenduojame atsispausdinti kvitą.
Patalpinus siuntą “Omniva” paštomate, už grąžinimą mokėti nereikės. Grąžinimo mokestis bus nuskaičiuotas nuo grąžinamų prekių sumos.
Jeigu atliekant grąžinimą paštomatas neatspausdino adreso kortelės, ne bėda – dėkite siuntą į atsidariusį paštomato skyrelį be adreso kortelės, o siuntos paimti atvykęs “Omniva” darbuotojas, užklijuos Jūsų siuntai skirtą lipduką.
GRĄŽINAMA PREKĖ TURI BŪTI:
- tvarkingai supakuota ir tos pačios komplektacijos, originalioje ir nesugadintoje pakuotėje, kokia buvo Pirkėjo gauta;
- įdėta į papildomą apsauginę (skirtą transportavimui) pakuotę (pvz. dėžutę ar apsauginį voką). Rekomenduojama grąžinti toje pačioje siuntoje, kaip ir buvo gauta.
Pinigai už grąžinamas prekes bus pervesti į Jūsų nurodytą sąskaitą kaip įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių gavimo.
! SVARBU: kol siunta iš pirkėjo keliauja mums, už siuntos saugumą atsako siuntėjas, todėl prašome prekę (-es) supakuoti atitinkamai saugiai. Jei grąžinamą prekę gausime sudaužytą ar sugadintą, pinigai už ją nebus grąžinami, todėl ypač saugiai supakuokite dūžtančias prekes (stiklas, keramika ir pan.).
BROKUOTA PREKĖ
Brokuotą prekę galite grąžinti Jums patogiu būdu:
- Į Mūsų parduotuves - nemokamai
- “VENIPAK” kurjeris - nemokamai
- “OMNIVA” paštomatas - nemokamai
Brokuotos prekės grąžinimo tvarka
- Užpildykite Prekių grąžinimo formą ir varnele pažymėkite “Prekės brokas” (pastabose aprašykite broko požymius).
- Jei brokas yra vizualiai matomas, pridėkite keletą kokybiškų nuotraukų kuriose aiškiai matytųsi prekės defektai.
- Atsakymą dėl prekės broko įvertinimo ir tolimesnių veiksmų gausite el. paštu kaip įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip per 3 darbo dienas.
- Po prekės gavimo į sandėlį, galutinį atsakymą dėl broko keitimo ar pinigų grąžinimo pateiksime el. paštu kaip įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo prekės gavimo.
Pinigų grąžinimo atveju, pinigai bus pervesti į Jūsų nurodytą sąskaitą kaip įmanoma greičiau, bet ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių gavimo.
PREKIŲ GARANTIJA PAGAL ĮSTATYMĄ
Visoms mūsų parduodamoms prekėms yra suteikiama garantija. Gamintojo suteikiamas garantinis laikotarpis nurodomas prekės aprašyme, o jeigu jo nėra, prekei galioja 24 mėn. garantija pagal įstatymą. Juridiniams asmenims taikomas 12 mėn. garantinis laikotarpis. Prekėms, parduodamoms su žymėjimu “NUKAINOTA”, suteikiama 12 mėn. garantija.
Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pirkėjui pateikti rašytinį atsakymą. Jei problemos išspręsti nepavyksta, pirkėjas turi teisę pateikti prašymą / skundą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. (8 5) 262 6751, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt (taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse) – ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/ ar Vartotojų teisių informacinėje sistemoje (VTIS).